Pojem a pravda.
Haste, Hit, Spell Penetration
Prvním z nich je Haste Rating.
Haste rating má zvyšovat rychlost spellů. Rychlost castu zvyšuje, ale slyšel jsem že taky zároveň snižuje SP koeficient u spellů.
Dále má snižovat GCD.
Hit Rating
Hit Rating má zvyšovat šanci na zásah. Šanci na zásah zvyšuje. Zajímá mě jaká je základní šance na miss spellem v PvP? U zbraní je to tušim 5% u OH a 25% u Dual Wieldu.
K Hit Ratingu se vztahuje Draenei raciálka http://www.wowhead.com/?spell=28878 co má přidávat 1% na hit všem v partě ve vzdálenosti 30y. Na ofi za dob TBC se zobrazovala mezi buffama. Tady se nezobrazuje a zajímá mě, jestli funguje a pokud ano, tak na všechny v partě nebo jen na sebe? Fungují talenty zvyšující šanci na hit? Jelikož přidávají rovnou % a ne Hit Rating, tak se to nedá zjistit pohledem do statů.
Spell Penetration
Spell Penetration má eliminovat resistance targetu. Pokud má target např. 45 Nature Resist a já mám 20 Spell Penetration, spelly budou dávat dmg jako by Nature Resist byl 25. Funguje?